

De vânzare stivuitor pe gaz Doosan G30E-5 la cel mai bun ofertant

























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul

























Free Lift: 152 mm
Turning radius: 2,365 mm
Wheelbase: 1,700 mm
Track width front/rear: 982 mm / 1,000 mm
Ground clearance (under the mast): 105 mm
Engine: Mitsubishi G424I(E)
Power: 48.7 kW at 2,600 rpm
Torque: 186 Nm at 1,900 rpm
Transmission: Automatic, 1 forward/1 reverse
Forks: 1,050 mm length × 125 mm width × 45 mm thickness
Fork Carriage: ISO Class III
Mast inclination (forward/backward): 6° / 10°
rutieră
Ridicare liberă: 152 mm
Raza de bratie: 2.365 mm
Ampatament: 1.700 mm
Lățimea ecartamentului față/spate: 982 mm / 1.000 mm
Garda la sol (sub catarg): 105 mm
Motor: Mitsubishi G424I(E)
Putere: 48,7 kW la 2.600 rpm
Cuplu: 186 Nm la 1.900 rpm
Transmisie: Automată, 1 înainte/1 înapoi
Furci: 1.050 mm lungime × 125 mm lățime × 45 mm grosime
Cărucior furcă: ISO clasa III
Înclinarea catargului (înainte/înapoi): 6° / 10°
Freihub: 152 mm
Wenderadius: 2.365 mm
Radstand: 1.700 mm
Spurweite vorne/hinten: 982 mm / 1.000 mm
Bodenfreiheit (unter dem Mast): 105 mm
Motor: Mitsubishi G424I(E)
Leistung: 48,7 kW bei 2.600 U/min
Drehmoment: 186 Nm bei 1.900 U/min
Getriebe: Automatik, 1 Vorwärts-/1 Rückwärtsgang
Gabeln: 1.050 mm Länge × 125 mm Breite × 45 mm Dicke
Gabelträger: ISO-Klasse III
Mastneigung (vor/zurück): 6° / 10°
Freihub: 152 mm
Wenderadius: 2.365 mm
Spurweite vorne/hinten: 982 mm / 1.000 mm
Bodenfreiheit (unter dem Mast): 105 mm
Drehmoment: 186 Nm bei 1.900 U/min
Getriebe: Automatik, 1 Vorwärts-/1 Rückwärtsgang
Gabeln: 1.050 mm Länge × 125 mm Breite × 45 mm Dicke
Gabelträger: ISO-Klasse III
Mastneigung (vor/zurück): 6° / 10°
Vorbereitet für Straßenzulassung
en carretera
Elevación libre: 152 mm
Radio de giro: 2.365 mm
Distancia entre ejes: 1.700 mm
Ancho de vía delantero/trasero: 982 mm / 1.000 mm
Distancia al suelo (bajo el mástil): 105 mm
Motor: Mitsubishi G424I(E)
Potencia: 48,7 kW a 2.600 rpm
Par motor: 186 Nm a 1.900 rpm
Transmisión: Automática, 1 adelante/1 atrás
Horquillas: 1.050 mm de largo × 125 mm de ancho × 45 mm de grosor
Carro de horquillas: ISO Clase III
Inclinación del mástil (adelante/atrás): 6° / 10°
varten
Vapaa nosto: 152 mm
Kääntösäde: 2 365 mm
Akseliväli: 1 700 mm
Raideleveys edessä/takana: 982 mm / 1 000 mm
Maavara (maston alla): 105 mm
Moottori: Mitsubishi G424I(E)
Teho: 48,7 kW nopeudella 2 600 rpm
Vääntömomentti: 186 Nm nopeudella 1 900 rpm
Vaihteisto: Automaattinen, 1 eteen/1 taaksepäin
Haarukat: pituus 1 050 mm × leveys 125 mm × paksuus
45 mm
Haarukkavaunu: ISO-luokka III
Maston kaltevuus (eteen/taakse): 6° / 10°
routière
Levée libre : 152 mm
Rayon de braquage : 2 365 mm
Empattement : 1 700 mm
Largeur de voie avant/arrière : 982 mm / 1 000 mm
Garde au sol (sous le mât) : 105 mm
Moteur : Mitsubishi G424I(E)
Puissance : 48,7 kW à 2 600 tr/min
Couple : 186 Nm à 1 900 tr/min
Transmission : Automatique, 1 marche avant/1 marche arrière
Fourches : 1 050 mm de longueur × 125 mm de largeur × 45 mm d’épaisseur
Tablier porte-fourche : Classe ISO III
Inclinaison du mât (avant/arrière) : 6° / 10°
stradale
Alzata libera: 152 mm
Raggio di sterzata: 2.365 mm
Interasse: 1.700 mm
Carreggiata anteriore/posteriore: 982 mm / 1.000 mm
Altezza libera dal suolo (sotto l'albero): 105 mm
Motore: Mitsubishi G424I(E)
Potenza: 48,7 kW a 2.600 giri/min
Coppia: 186 Nm a 1.900 giri/min
Trasmissione: Automatica, 1 avanti/1 retromarcia
Forche: 1.050 mm di lunghezza × 125 mm di larghezza × 45 mm di spessore
Piastra portaforche: ISO Classe III
Inclinazione dell'albero (avanti/indietro): 6° / 10°
op de weg
Vrije lift: 152 mm
Draaicirkel: 2.365 mm
Wielbasis: 1.700 mm
Spoorbreedte voor/achter: 982 mm / 1.000 mm
Bodemvrijheid (onder de mast): 105 mm
Motor: Mitsubishi G424I(E)
Vermogen: 48,7 kW bij 2.600 tpm
Koppel: 186 Nm bij 1.900 tpm
Transmissie: Automaat, 1 vooruit/1 achteruit
Vorken: 1.050 mm lengte × 125 mm breedte × 45 mm dikte
Vorkenbord: ISO klasse III
Helling van de mast (vooruit/achteruit): 6° / 10°
drogowej
Swobodny podnoszenie: 152 mm
Promień skrętu: 2 365 mm
Rozstaw osi: 1 700 mm
Rozstaw kół przód/tył: 982 mm / 1 000 mm
Prześwit (pod masztem): 105 mm
Silnik: Mitsubishi G424I(E)
Moc: 48,7 kW przy 2 600 obr./min
Moment obrotowy: 186 Nm przy 1 900 obr./min
Skrzynia biegów: automatyczna, 1 do przodu/1 do tyłu
Widły: długość 1 050 mm × szerokość 125 mm × grubość
45 mm
Wózek widłowy: Klasa ISO III
Nachylenie masztu (przód/tył): 6° / 10°
Frilyft: 152 mm
Svängradie: 2 365 mm
Hjulbas: 1 700 mm
Spårvidd fram/bak: 982 mm / 1 000 mm
Markfrigång (under masten): 105 mm
Motor: Mitsubishi G424I(E)
Effekt: 48,7 kW vid 2 600 varv/min
Vridmoment: 186 Nm vid 1 900 varv/min
Kraftöverföring: Automatisk, 1 framåt/1 bakåt
Gafflar: 1 050 mm längd × 125 mm bredd × 45 mm tjocklek
Gaffelvagn: ISO klass III
Mastlutning (framåt/bakåt): 6° / 10°